Evenimente

Concert de Caritate susținut de Martina Meola

Fundația Hospice Angelus Moldova, are o deosebită plăcere de a vă invita pe data de  26 Mai la Sala cu Orgă, începând cu ora 16:00, la un Concert de Caritate susținut de Martina Meola. Alătură-te la o seară plină de farmec și talent muzical desăvârșit, în timp ce tânăra noastră pianistă Martina Meola, în vârstă de doar 11 ani, ne încântă cu virtuozitatea ei la pian. Născută la Milano, și-a început studiile de pian la vârsta de 6 ani în Moldova alături de profesorul Irina Bogataia, la Școala de Arte „Alexei Starcea” din Chișinău, Moldova, La o vârstă atât de fragedă, Martina Meola este câștigatoarea la numeroase concursuri și concerte atât în Moldova, cât și în străinătate, inclusiv cele cu caracter umanitar. La fel Martina este finalista emisiunii „Românii au Talent”. În iunie 2022, la vârsta de doar 9 ani, a plecat în Italia și a fost imediat admisă la cursul special rezervat „Tinerilor Talente”, la Conservatorul „Giuseppe Verdi” din Milano, prestigioasa școală de muzică la care în prezent învață cu pasiune alături de profesorul Silvia Limongelli. Cu toată mândria și bucuria, vă invităm să vă alăturați nouă pentru a fi martori unei performanțe muzicale uluitoare, unde vă veți convinge că talentul nu cunoaște limite de vârstă. Să dăm muzicii și compasiunii noastre aripi și să fim prezenți la evenimentele memorabile ale Martinei!

Bal de Caritate 24 mai 2024

Fundația Hospice Angelus Moldova are deosebită plăcere de a vă invita să participați vineri, 24 mai 2024, la ediția a XIV-a a Balului Anual de Caritate Hospice Angelus, începând cu ora 18:00, în incinta Restaurantului Capitoles Park. Balul va avea loc sub patronatul Președintelui de Onoare al Fundației Hospice Angelus, Alteța Sa, Prințul Ștefan Dimitrie Ferdinand Sturdza. Tematica evenimentului din acest an este „Light up the Star – Aprinde steaua ”. Fiecare participant prin prezența și contribuția sa, „aprinde” o stea, lumina căreia îmbunătățește calitatea vieții copiilor cu boli amenințătoare de viață. Balul de Caritate Hospice Angelus are drept scop colectarea de fonduri, pentru asigurarea serviciilor de îngrijire paliativă de înaltă calitate, destinate copiilor, care trebuie să fie în permanență disponibile, în unicul Hospice pentru copii din Republica Moldova „Casa Angelus”, situat în satul Isacova, raionul Orhei. Selectul eveniment de colectare de fonduri, este cel mai important din Republica Moldova, la care își dau întâlnire ambasadori, membri ai corpului diplomatic, oameni din domeniul culturii, persoane publice și oameni de afaceri. Un program artistic de excepție, vinuri premium și bucate alese, licitații caritabile cu opere de artă, creații vestimentare ale designerilor autohtoni, obiecte de valoare și experiențe surpriză, toate vor fi elementele magice ce conturează anual balul. Oaspetele special al evenimentului din acest an este Martina Meola, una din cele mai tinere pianiste din lume, finalista concursului ,,Românii au talent”, beneficiară a bursei din cadrul școlii ,,Giuseppe Verdi Conservatory” din Milan, Italia. Procurând un bilet pentru acest eveniment, contribuiți în mod direct la asigurarea serviciilor de îngrijire paliativă pentru copiii din cadrul Hospice-ului „Casa Angelus”. Rezervări bilete: 060 79 40 79 | angelus.fundraising@gmail.com| Ticket cost – 2000 MDL Achitarea biletului de participare (2000 MDL), se efectuează prin urmatoarele modalitati: 1)Transfer Bancar Datele Bancare: CF 1015620002409 IBANMD26VI222400010100111MDL SWIFT VICBMD2X884 2)Butonul Donate linkul: https://hospice.md/ro/donation/ 3)Numerar cu eliberarea cecului de casă 4)Terminal bancar cu cardul.

Compania Endava acționează în susținerea Fundației Hospice Angelus Moldova

(English) This year, Endava supports the initiative launched by Hospice Angelus Moldova.

Licitație Caritabilă Online Hospice Angelus Moldova

  În data de 20-21 octombrie, Fundația Hospice Angelus Moldova organizează o licitație online în care vor fi expuse spre licitare obiecte de artă, vinuri de colecție și o vacanță în Toscana. Având în vedere că toate serviciile medicale, sociale și psiho-emoționale sunt oferite absolut gratuit beneficiarilor de către personalul multidisciplinar al Fundației este strictă nevoie de a acoperi o parte din cheltuieli. În această perioadă de grea încercare pentru noi toți, Vă rugăm să nu uităm de pacienții care suferă de cancer și alte maladii incurabile din Republica Moldova și să-i ajutăm să-și trăiască ultimele clipe fără durere. Vă rugăm mult, să vă înregistrați să șă participați la licitația noastră. Mai jos găsiți link-urile spre: 1. Catalogul Online al Loturilor expuse spre licitare ( aici ) 2. Regulamentul de participare aici 3. Formularul de Înregistrare pentru participarea la licitație aici Vă mulțumim mult pentru suport și solidaritate.

ANUNȚ LICITAȚIE DESCHISĂ PENTRU ACHIZIȚIONAREA ECHIPAMENTELOR INDIVIDUALE DE PROTECȚIE

Asociația Obsteasca ASOCIATIA NATIONALA DE TRATAMENT PALIATIV (ANTP) Licitație deschisă pentru achiziționarea echipamentelor individuale de protecție Proiect: „Dezvoltarea serviciilor paliative integrate în Republica Moldova” Asociația Obsteasca ASOCIATIA NATIONALA DE TRATAMENT PALIATIV (ANTP), din Chișinău, organizaţie nonguvernamentală, apolitică şi necomercială, implementează proiectul „Dezvoltarea serviciilor paliative integrate în Republica Moldova”, Contract de Grant nr.G14785, resurse acordate de Fundația Soros-Moldova. În cadrul acestui proiect, A.O. ASOCIATIA NATIONALA DE TRATAMENT PALIATIV (ANTP), anunţă licitație deschisă pentru achiziționarea echipamentelor individuale de protecție (EIP). 1. Specificații tehnice: Denumirea articolului din echipamentul individual de protecție 1. Articol 1_Măști chirurgicale: Numărul estimativ de unități:11300 Material: textil nețesut, 3 straturi, 3 pliuri; Design: masca trebuie să se poziționeze cât mai aproape de nasul, gura și obrazul purtătorului/persoană adultă; culoare – albastră/ verde; Elemente de fixare: zona nasului – fixator metalic (acoperit); zona urechilor –sistem de prindere pe bază de elastic (moale și confortabil de purtat); Cerințe de performanță: permeabilitate respiratorie; rezistentă la stropire nu conține fibră de sticlă și latex; este hipoalegenică; Certificat/Declarație de conformitate CE: ofertantul va prezenta documente care demonstrează calitatea măștilor pentru siguranța și sănătatea omului. Ambalare și etichetare conform EU-MDD (EU Medical Device Directive) ambalajul produsului va conține obligatoriu: numele produsului, descriere, cod, valabilitate, dimensiuni, adresa producător etc). Perioada de valabilitate: produsul va avea un termen de valabilitate minim 2 ani de la data producerii. În momentul livrării, produsul trebuie sa aibă minim 12 luni de valabilitate. 2. Articol 2_Mănuși medicale de examinare: Numărul estimativ de unități:22600 Material: latex sau nitril, nesterile, ne-pudrate; Designul mănușilor: forma universală care se potrivește la ambele mâini; manșeta cu margine rulată; Mărimi mănuși: M și L (50% / 50%) din cantitate; Certificat/Declarație de conformitate CE: ofertantul va prezenta documente care demonstrează calitatea mănușilor pentru siguranța și sănătatea omului. Ambalare și etichetare conform EU-MDD (EU Medical Device Directive) ambalajul produsului va conține obligatoriu: numele produsului, descriere, cod, valabilitate, dimensiuni, adresa producător etc). Perioada de valabilitate: produsul va avea un termen de valabilitate minim 2 ani de la data producerii. În momentul livrării, produsul trebuie sa aibă minim 12 luni de valabilitate. 3. Articol 3_Dezinfectant pentru mâini și suprafețe: Numărul estimativ de unități:200 litri (40 unități a câte 5 litri) Ambalaj: ambalat a câte 5 litri; Tip dezinfectant: soluție dezinfectantă, conținut alcool etilic (minim 70%), protecție anti-COVID-19; Cerințe de performanță: dezinfectant fabricat conform recomandărilor OMS cu privire la utilizarea de antiseptice pe bază de alcool pentru prevenirea și combaterea corona virusului; Certificat/Declarație de conformitate/Aviz sanitar: ofertantul va prezenta documente care demonstrează calitatea dezinfectantului pentru siguranța și sănătatea omului; Ambalare și etichetare conform EU-MDD (EU Medical Device Directive) ambalajul produsului va conține obligatoriu: numele produsului, descriere, cod, valabilitate, dimensiuni, adresa producător etc). Perioada de valabilitate: produsul va avea un termen de valabilitate minim 2 ani de la data producerii. În momentul livrării, produsul trebuie să aibă minim 12 luni de valabilitate. 4. Articol 4_Viziere (ecrane de protecție): Numărul estimativ de unități:151 Material: material transparent și flexibil, care nu distorsionează imaginea; Utilizare: pot fi dezinfectate și reutilizate; Design, mărimi: cu fixatorul dur, cu reglare în funcție de circumferință capului, dimensiuni: 340mm x 250mm (dimensiunile pot varia în limitele ±10%). 5. Articol 5_Bahile medicale: Numărul estimativ de unități:20200 Material: polietilenă; Fixare: cu elastic. 6. Articol 6_Termometre cu infraroșu: Numărul estimativ de unități:43 Tip: non-contact, portabil; Cerințe tehnice: cu ecran LCD iluminat din interior, semnalizare sonoră, oprirea automată; Termen de garanție: minim un an de la data procurării. 7. Articol 7_Halate medicale: Numărul estimativ de unități:334 Tip: de unica folosință; Material: textil nețesut; Design: siluetă dreaptă, mâneci lungi cu mansetă, lungimea până la genunchi, închidere cu șiret pentru fixare/legare din spate; Mărime: M și L (50%/50%). 2.Criterii de eligibilitate pentru companii: La licitație pot participa companiile care sunt înregistrate și activează pe teritoriul Republicii Moldova. 3.Participare la licitație: Fiecare ofertant poate depune mai multe oferte de preţ, care vor conţine un LOT sau mai multe LOTURI cu articolele solicitate conform specificațiilor tehnice indicate. Toate ofertele prezentate cu încălcarea acestei reguli (articole cu specificații diferite de cele solicitate) vor fi respinse. Dosarul de aplicare trebuie să conțină următoarele documente și informații semnate de persoana autorizată a ofertantului: • Datele de contact ale ofertantului; • Numele persoanei de contact; • Date bancare; • Copia Certificatului de înregistrare al companiei / Copia Licenței; • Oferta comercială; • Copia Avizului sanitar, valabil, și alte documente emise de autoritățile competente ce atestă conformitatea echipamentului medical, dreptul companiei la producere și distribuție a echipamentului. În cazul lipsei documentelor solicitate, oferta va fi descalificată. Cerințe referitor la Oferta comercială: • Va include prețurile pentru bunurile solicitate mai sus, în MDL pentru fiecare articol. • Va indica prețurile inclusiv cu TVA. Toate costurile pentru pregătirea bunurilor de livrare vor fi incluse în preţul ofertei, iar Vânzătorul nu va pretinde compensaţii suplimentare. • Preţurile indicate în ofertă sunt fixe şi nu pot fi modificate pe durata executării contractului. • Oferta va fi semnată de persoana autorizată și aplicată ștampila; • Perioada de valabilitate a ofertei va fi de minim 30 zile calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelor. ANTP își rezervă dreptul de a modifica numărul estimativ de unități per articol, indicat în prezentul anunț (diferența nu va depăși 10%), cât și de a respinge toate ofertele comerciale și de a renunța la achiziționarea de bunuri și servicii pentru a prioritiza interesul major al organizației. Dosarele de aplicare trebuie prezentate în format electronic și expediate prin e-mail la următoarele adrese: paliatiemd@gmail.com și acojocari@soros.md cu mențiunea „Echipament Individual de Protecție”. 4.Termenul limită de depunere a ofertelor: este 11 septembrie 2020, ora 12:00 Ofertantul trebuie să ia toate măsurile astfel încât oferta să fie primită de ANTP până la data şi ora limită menţionată pentru depunere. Vor fi evaluate ofertele de preţuri care vor fi înregistrate până la data şi ora limită de prezentare. Ofertele de preţuri (dosarele) care vor fi înregistrate după data şi ora limită de prezentare nu vor fi deschise şi nu vor fi luate în consideraţie. 5.Evaluarea ofertelor: Ofertele considerate ca fiind corespunzătoare din punctul de vedere al specificaţiilor tehnice şi care vor fi însoţite de documentaţia solicitată, vor fi evaluate prin compararea preţului pentru o unitate de produs pentru fiecare Lot în parte. ANTP va atribui contractul ofertantului, a cărui cotaţie a fost determinată să corespundă în mod substanţial la această invitaţie şi care a oferit cel mai mic preţ evaluat pentru Lot. ANTP își rezervă dreptul de a achiziționa bunurile din Loturi diferite, de la ofertanți diferiți. ANTP își rezervă dreptul de a solicita prezentarea a câte un exemplu pentru fiecare Articol de la ofertant/ofertanții pre-selectați, înainte de a semna contractul. 6.Livrarea: Produsele vor fi disponibile pentru livrare în maxim 5 zile lucrătoare de la data anunțului rezultatului licitației. Livrarea se va face de către Furnizor la o adresă din mun. Chișinău, indicată de ANTP, fără a fi percepute costuri suplimentare de transport şi manevrare. 7.Plata: Plata se va efectua prin transfer bancar, în lei moldovenești pe contul bancar al Furnizorului, 50% avans și 50% după livrarea produsului, în baza Facturii fiscale emise de către Furnizor și semnate de Cumpărător. Telefon de contact: 060 79 40 79 Persoana de contact: Natalia Carafizi

Redirecționează 2% din impozitul pe venit către Hospice Angelus Moldova

Fundația Hospice Angelus Moldova te invită să participi direct la gestionarea banului public ajutând astfel la dezvoltarea comunității. Desemnarea procentuală, cunoscută și ca Legea 2% sau mecanismul 2%, este procesul prin care persoanele fizice plătitoare de impozite pot direcționa 2% din impozitul anual pe venit către organizațiile neguvernamentale. Hospice Angelus Moldova deja de 20 de ani oferă servicii calificate de îngrijiri paliative adulților și copiilor umbriți de durerea bolilor incurabile. De 20 de ani Hospice Angelus activează ca organizație nonprofit, deci, se regăsește în lista ONG-urilor în beneficiul cărora poți direcționa 2% din venit. Considerăm că este foarte important ca oamenii să înțeleagă că aceste 2% dacă nu vor fi redirecționate către un ONG, oricum banii vor ajunge sub formă de impozit la stat. În acest sens, Fundația Hospice Angelus te invită să ne fii alături și să ne susții în activitatea noastră. Fiecare bănuț ne ajută să asigurăm continuitatea prestării de servicii calitative de îngrijiri paliative adulților și copiilor cu diagnostic necruțător. Cele 2% din impozitul tău pe venit pot ajunge la noi în modul următor: Adresați-vă Serviciului Fiscal de Stat în perioada 01.01.2020-15.03.2020 pentru depunerea declarației cu privire la impozitul pe venit; Începând cu anul 2020, direcționarea 2% se va realiza prin depunerea doar a unui singur formular – Formularul CET 18. La capitolul desemnare procentuală (M1) introduceți codul fiscal al organizației noastre. Cod fiscal Hospice Angelus: 1015620002409; NOTĂ: În formularul CET 15 (M2) la fel se indică codul fiscal al organizației căreia doriți să redirecționați 2%. Formularul poate fi completat atât pe suport de hârtie, cât şi în mod electronic. Formularul pe suport de hârtie se completează cu cerneală sau cu pixul, înscriind cu majuscule, citeț şi corect, datele prevăzute de formular. Formularul poate fi completat prin serviciul „Declarație rapidă” accesând pagina web https://servicii.fisc.md/individuals.aspx și consultând ghidul utilizatorului. Declarația electronică se completează accesând serviciul „Declarație electronică” de pe pagina web https://servicii.fisc.md/ și consultând ghidul utilizatorului. Desemnarea poate fi făcută doar în folosul unui singur beneficiar. Indicarea mai multor beneficiari va duce la anularea desemnării de către Serviciul Fiscal de Stat. Dedică alegerea ta persoanelor umbrite de durerea unei boli incurabile.

Un dar de Craciun

Spiritul sărbătorilor de iarnă ne face mai buni, mai frumosi la suflet și mai luminati în gâduri. Pe această undă a bunătății, Fundația Hospice Angelus dă startul campaniei sociale Un dar de Crăciun. Campania este desfășurată în sprijinul copiilor cu maladii incurabile și este susținută de Metro Cash&Carry Moldova și Vinăria Asconi. Alegem sa oferim daruri anume acestor copii pentru ca ei nu au alta alternativa decat sa lupte cu durerea, iar majoritatea dintre ei fac parte din familii social-vulnerabile. Copiii inclusi în programul Hospice Angelus au varste cuprinse intre 5-18 ani. O sa va fim recunoscatori daca pe cutie va fi notata varsta și pentru cine e pregatit cadoul, fetița sau baiat (ex.7 ani, fetița). Darul tau poate cuprinde produse de igiena personala, jucarii, carți de colorat, carți cu povești, rechizite, articole de îmbrăcăminte, dulciuri neperisabile, lapte praf. Vă rugăm să evitați produsele perisabile. Cadourile vor fi colectate la sediul Fundației Hospice Angelus, str.Mihai Eminescu 42/2, în perioada 5-20 decembrie, între orele 9.30 – 17.00. Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati la urmatorul numar de telefon: 060794079.

London Charity Event

Concert Aniversar Hospice Angelus Moldova

Hospice Angelus Moldova în colaborare cu Filarmonica Națională "Serghei Lunchevici" organizează concertul aniversar a celor 20 de ani de activitate a Fundației. Evenimentul va avea loc în data de 29 noiembrie începând cu orele 18.30. Show-ul este asigurat de cele mai indrăgite voci din țară: Pasha Parfeni, Brio Sonores, AKORD, Olga Verbițchi, Ion Rață, Adrian Ursu. Alături de noi vor fi și minuații dansatori de la Just Friends Dance Academy. O să vă bucurați atît de muzică ușoară cît și de muzica populară, cîntată în premieră pentru publicul larg de Adrian Ursu și Orchestra. Biletele pot fi procurate de pe iticket.md sau de la Casa de bilete a Filarmonicii Naționale “Seghei Lunchevici”. Resursele financiare colectate în urma vînzării de bilete vor fi direcționate spre asigurarea continuității prestării serviciilor de îngrijiri paliative de calitate tuturor pacienților noștri, inclusiv micuților internați în Centrul de Îngrijiri Paliative Pediatrice "Casa Angelus" din satul Isacova, Orhei. Eveniment Powered by Loteria Națională a Moldovei. Mulțumim mult Sponsorilor IuteCredit și Trigor AVD. Ne exprimăm recunoștința partenerilor: Filarmonica Națională a Moldovei “Serghei Lunchevici”, Purcari, Sancos, Infinity Labz, OkFlora, ARIDON și partenerilor media Unica.md și Diez.

Balul anual de caritate Hospice Angelus 2019

Balul anual de caritate Hospice Angelus 2019 La 24 mai 2019, începând cu orele 18:00, cca 190 de oameni și-au dat întâlnire la Balul Anual de Caritate Hospice Angelus, Ediția a X-a jubiliară cu tematica ”Hora Land”. Evenimentul a avut loc în incinta Radisson Blu Leogrand Hotel, situat pe strada Mitropolit Varlaam 77, Chișinău. Balul de Caritate s-a desfășurat sub egida Alteței Sale Prințului Ștefan Dimitrie Ferdinand Sturdza, patron de onoare al Fundației ”Hospice Angelus”. La eveniment s-au adunat reprezentanți ai corpului diplomatic: Excelența Sa Domnul Pascal Le Deunff– Ambasadoar al Franței în Republica Moldova, Ministrul Afacerilor Externe şi Integrării Europene - Tudor Ulianovschi, Silvia Radu – Ministru al Sănătății, Muncii și Protecției Sociale, Boris Gîlcă - Secretar General de Stat al Ministerului Sănătății, Muncii și Protecției Sociale, invitați de peste hotare, printre care: Alteța Sa Prințesa Monika Sturdza, Alteța Sa Contele Carl și Contesa Juliet von Schönburg-Glauchau, oameni de afaceri, artiști, reprezentanți mass-media, reprezentanți ai Fundației „Hospice Angelus Moldova” și alți susținători ai organizației. Oaspeții au fost întâmpinați cu pâine (coaptă cu mult suflet de Natka Minunatka) și sare, au savurat spumant de la Purcari Wines pe muzica inconfundabilă a ansamblului ”Ștefan Vodă”. Programul serii a inclus o cină festivă și un program artistic variat. La eveniment s-a desfășurat o licitație cu strigare cu prezentare de obiecte inedite donate de: Moldeco, IG Wines, Kasandruta, Swarovski, Winerist, Mihu, Author, maestrul Iurie Matei, Serafim Urechean, Svetlana Bivol și Evgheni Hudorojcov; o licitație fără strigare, o tombolă și un video despre activitatea organizației. Printre susținătorii cauzei nobile promovate de Hospice Angelus Moldova se numără artiștii care au evoluat pro bono la eveniment: ansamblul ”Veselia”, Bunica și Bunelul de la Văleni, ansamblul Vălencuțele și prezentatorii Victoria Condrat și Teodor Rădulescu. Mulțumim sponsorilor celei de-a zecea ediții a Balului de Caritate, Sponsori Gold: Moldova Agroindbank, Purcari Wines, Supraten, Infinity Labz; Sponsor Silver: Radisson Blu Leogrand Hotel; Sponsori Bronze: Trigor AVD și Creator Iu. Borș; ”Irinda prim” și alții, care nu au rămas indiferenți și au susținut acest eveniment. În seara evenimentului, grație generozității patronului de onoare și a participanților la licitația cu strigare, a fost colectată o sumă record de 47 mii EURO; iar suma acumulată din sponsorizări și participarea la eveniment depășește 23 mii EURO. Sursele financiare vor fi utilizate pentru serviciile de Îngrijiri Paliative (ÎP) gratuite prestate de către Hospice Angelus Moldova. Scopul evenimentului este de a spori nivelul de conștientizare a publicului cu privire la necesitatea de ÎP în Republica Moldova și de a colecta resurse financiare pentru îngrijirea gratuită a adulților și copiilor aflați la evidența fundației (la moment în programul de îngrijiri la domiciliu: 60 adulți și 38 copii; 15 copii în staționar la Centrul de Îngrijiri Paliative Pediatrice „Casa Angelus” și cca 1500 pacienți în programul de stomaterapie). Îngrijirea paliativă are drept scop îmbunătățirea calității vieții atât a pacienților cu boli incurabile, grave, avansate, cu pronostic limitat de viață de până la 12 luni, cât și a familiilor acestora, oferind asistență medicală, socială, consiliere psiho-emoțională și spirituală. În anul 2018 cca 2100 de pacienți au găsit susținere și alinare alături de Hospice Angelus. Vom fi bucuroși să vă revedem și la cea de a 11-a ediție a Balului Anual de Caritate și la alte evenimente organizate de Hospice Angelus! Pachete de sponsorizare